Product: Lazada Malaysia Customer Care Clear all filters (47 of 47 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
It's very frustrating when every single time i livechat with Lazada agents just to hear these replies like "we are unable to pre-arrange/schedule the date of delivery, we are unable to speed up the delivery, we are unable to provide you with an exact date and time of...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

We are truly sorry that we have given that impression to you. Please provide us with further information to allow us assisting you further.Order Number :Once we receive inform...

1.5
Product
Lazada Malaysia Customer Care
I didn't like
  • Poor customer service
#1183778
Reply to reviews
They dont care about customer and literally taking your money and wasting your time.If you live in Sabah and order overseas item, DO NOT ORDER IT. They dont give a *** about it. Literally my item was sitting at courier since 17/1/2018 All they do is give tracking...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

We are truly sorry that we have given that impression to you. Please provide us with further information to allow us assisting you further.Order Number :Once we receive inform...

Product
Lazada Malaysia Customer Care
#1183311
Reply to reviews
I was being accused of misutilizing voucher by Lazada customer service personnel.This valid and genuine voucher was given to me by my mobile provider (Maxis Oneclub). However Lazada made a decision to cancel my order without any valid reason on why it was misused....
Read more
LazadaMY
LazadaMY

We are truly sorry that we have given that impression to you. Please provide us with further information to allow us assisting you further.Order Number :Once we receive inform...

2.3
Product
Lazada Malaysia Customer Care
#1181956
Reply to reviews
I saw a pretty good bargain and bought it 3 times.Used more than 1/2 of my salary just to get them. What made me happy was, the item is sold by Lazada. And I was like "Hey, what could go wrong?" Well it did. They Cancelled all of my orders the next day. Left me almost...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

We are truly sorry that we have given that impression to you. Please provide us with further information to allow us assisting you further.Order Number :Once we receive inform...

Product
Lazada Malaysia Customer Care
#1180506
Reply to reviews
First,the item delivered is wrong.Purchased the item in silver but got the black one instead so I decided to return it and have a full refund and not a store credit.It has been a month and I still did not get my refund even after I have sent countless of email and all...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

We are truly sorry that we have given that impression to you. Please provide us with further information to allow us assisting you further.Order Number :Once we receive inform...

Product
Lazada Malaysia Customer Care
#1178501
Reply to reviews
1.return policy implementation's deployed horribly 2. chat online reps unsynchronized, each representative tells its own story 3. data integrity is absent. once put information disappeared and not available for other account representative 4. store credit can be set...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

We are truly sorry that we have given that impression to you. Please provide us with further information to allow us assisting you further.Order Number :Once we receive inform...

Product
Lazada Malaysia Customer Care
#1178309
Reply to reviews
Lazada Malaysia - Still waiting to return the product
Hello lazada malaysia,until now i still cannot return the item that i received on 6 january.when i check at my order status still in the process but the item were already delivered to me.how i want to fill return form if the status still the same.before that you said...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

Dear Azura,We are truly sorry that you have to encountered this inconveniences while shopping with us. We have escalate this issue, and we have received confirmation that our ...

Product
Lazada Malaysia Customer Care
#1168636
Reply to reviews
I tried to buy a TV from LAZADA on 10 Oct 2017 (Order no: 387897291), but soon was emailed that the order was cancelled due to website error.Then Lazada never try to refund until I contacted their customer care. I did gave them account details for 2 different bank. And...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

Hi Siauw Wen Hao, as we checked we have refunded back the payment on 1st December, and process have been completed. Please inform us further if the payment still not receive a...

1.0
Product
Lazada Malaysia Customer Care
I didn't like
  • Poor response time
#1139528
Reply to reviews
I had called in regarding my order refund status.FYI - I had 4 different items cancelled in 4 different orders. Customer service agent #1 had promised refund for all 4 items within 5-15 days. Ended up getting refund for 1 item only. Called again and repeated process......
Read more
Anonymous
Jamle bin othman

Kenapa barang tak sampai2 lg ni

LazadaMY
LazadaMY

We are truly sorry for this mishap. Please provide us with order number to check further on this issue. Melissa

1.0
Product
Lazada Malaysia Customer Care
I didn't like
  • Very very bad customer service
  • No credibility
  • Lazada make fool of customer
#1139515
Reply to reviews
I want to make a complaint on this Customer Service - Syazwan I had used the live chat on Lazada official website, and while i was asking question on my order, he seems not patience.After I typed in my question and waited for a while, he answered "Hi, Sir?". Then he...
Read more
LazadaMY
LazadaMY

Hi Jeremy Kai,We are truly sorry for the unacceptable and unethical behavior projected by our agent to you. We valued our customer and we have proceed taken necessary action o...

1.0
Product
Lazada Malaysia Customer Care
I didn't like
  • Service
  • Poor atitude
  • Lousy delivery service lex
#1138178
Reply to reviews